Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Panchanan Jena

Others

5.0  

Panchanan Jena

Others

ବାପା

ବାପା

1 min
339


ଅଭାଗା ଅଜ୍ଞାନୀ ଥିଲି ମୁଁ ନାଦାନୀ

                           ଡେରିରେ ଜାଣିଲି ପାରି

ବାପା ଗଲା ପରେ ଝୁରୁଛି ମୁଁ ନିତି

                         ବୋକା ଅକିଞ୍ଚନ ପରି |୧ |

ବାଦଲ ଫାଙ୍କରୁ ତୋଫା ଜହ୍ନରାତି

                        ତୋଳି ପାରନ୍ତି ମୋ ବାପା

ଉପରକୁ ସିନା ଗରମ ଦିଶନ୍ତି

                        ହୃଦୟଟା ଭାରି ସଫା |୨ |

ବାତାୟନ ପରି ଚଉଡା ଛାତିରେ

                        ନାଲି ଗାମୁଛାଟି ଥିଲେ

କଥାରେ ଜ୍ଞାନରେ କି’ଏ ପାରିବକି

                       ସାହିର ପଢୁଆ ପିଲେ |୩ |

ତାଙ୍କ ହାତଛୁଆଁ ଆଉଁସା ଟିକକ 

                        ଭଙ୍ଗା ଡେଣାରେ ମୋ ବଳ

ତିନି ତାଲା ସିଢି ଛତଘର ସବୁ

                         ତାଙ୍କ ଆଗେ ଦୁରୁବଳ |୪ |

ଆମ ସମସ୍ୟାର ସମାଧାନ ମୁଣୀ

                          ଫଟକରି କହିଦିଅନ୍ତି

ଭୋର ସମୟଟା ଆସୁକି ନ ଆସୁ

                 “ଆହେ ଦୟାମୟ “ ଗାଇଥାନ୍ତି |୫ |

ନିଜ ପାଇଁ ସ୍ଵପ୍ନ ଦେଖନ୍ତିନି ଜମା

                         ନିଦକୁ ହଜେଇଦେଇ

ମଧୁର ବିନୟ ବଚନ ମୁଦ୍ରାରେ

                          ଜଗତ ଜିଣିବା ପାଇଁ | ୬ |

ସମୟ ସହିତ ପାହୁଣ୍ଡ ମିଶେଇ

                         କର୍ତ୍ତବ୍ୟରେ ନାହିଁ ହେଳା

 ଆମ ଜନ୍ମଦିନ ଆମ୍ଭ ପାଠପଢା

                    ସବୁପାଇଁ ହାତ ଖୋଲା |୭ |

ତାଙ୍କରି ପରଶ ତାଙ୍କରି ଆଶିଷ

                             ଅଲୋକବର୍ତ୍ତିକା ପରି

ମୋ ଜୀବନ ପଥ ମୋର ମନୋରଥ

                        ଦେଖାଏ ଅନ୍ଧାର ଚିରି |୮ |

ତାଙ୍କ ଶ୍ରୀପୟରେ ଏ ଛନ୍ଦା ଚରଣ

                                 ରହୁ ସଦା ଦଣ୍ଡବତ

ତାଙ୍କ ଜ୍ଞାନଗଙ୍ଗା ଆପଦେ ବିପଦେ

                               ତ୍ରାହି କରୁ ଅବିରତ |୯ | 



Rate this content
Log in