ଇଜ୍ଜତ ନରକ ହିଂସୁକ ସାମୟିକ ସୁଖ ପରିବେଶ ସଂରକ୍ଷଣ ଧାତୁ ସାମୟିକ ଛୁଟି ବିଚ୍ଛେଦ ମାନସିକ ଯଶ ଗଣିତ ଅଛିଣ୍ଡା ବିବଶ ଓଡିଆ କବିତା ଆମେ ନିଜର ସାମୟିକ ଖୁସି ପାଇଁ ସୁନ୍ଦର ପରିବାର ଓ ପରିବେଶ ସୁଖକୁ ନଷ୍ଟ କରିଦେଉଛେ। ସେ ସବୁରୁ ଦୂରେଇ ରହିବା କରିବା ପୂର୍ବରୁ ଟିକେ ଭାବିବା ।

Oriya ସାମୟିକ Poems