କି ମହାମାରୀ ବିଶ୍ୱକୁ ଗ୍ରାସିଲା ଯିବାକୁ ତୋ ଦାଣ୍ଡକୁ ମନା କି ମହାମାରୀ ବିଶ୍ୱକୁ ଗ୍ରାସିଲା ଯିବାକୁ ତୋ ଦାଣ୍ଡକୁ ମନା
ତମ ଦୁଆରକୁ ଯିବାକୁ ଚାହିଁଲେ ଲାଜ ତ କବାଟ ଖୋଲୁନି ପବନ ହାତରେ ଚିଠି ଦେଲେ ସେ ତ ଦେହରୁ ପାଉଣା ଛାଡୁନି..... ତମ ଦୁଆରକୁ ଯିବାକୁ ଚାହିଁଲେ ଲାଜ ତ କବାଟ ଖୋଲୁନି ପବନ ହାତରେ ଚିଠି ଦେଲେ ସେ ତ ଦେହରୁ ପାଉ...
ଆମ୍ବ ବଉଳର ବାସ ଚହଟଇ ଫଗୁଣ ଆସିବା ଜାଣି ଚୋରା ମଳୟରେ ମଲ୍ଲିର ମହକ ମନ ନେଉଅଛି କିଣି ଷୋଳବୟସୀକୁ ଫ ଆମ୍ବ ବଉଳର ବାସ ଚହଟଇ ଫଗୁଣ ଆସିବା ଜାଣି ଚୋରା ମଳୟରେ ମଲ୍ଲିର ମହକ ମନ ନେଉଅଛି କିଣି...