ପାଇଁ ଚୁଗୁଲିଆ କବିତା ପକ୍ଷୀ ମାନଙ୍କ ଉପରେ କେମିତି ବସା ବାନ୍ଧିବାକୁ ଗଣେଶ ବନ୍ଦନା ଛାତ୍ର ଛାତ୍ରୀ ମାନଙ୍କ ଗୁହାରୀ ଭକ୍ତିପୂତ ପୁଷ୍ପାଞ୍ଜଳି ଅମରନାଥ ଯାତ୍ରୀ ମାନଙ୍କ ଉପରେ ଆତଙ୍କବାଦୀ ଆକ୍ରମଣ ରେ ୭ ମୃତ #ମୋ ପ୍ରତିକ୍ରିୟା କବିତାଟି ବିଶେଷ କରି ଆଜିର ନାରୀ ମାନଙ୍କ ଉପରେ ପର୍ଯ୍ୟ ବେଶିତ । ପୌରାଣିକ ଚରିତ୍ର ଦ୍ରୌପଦୀ ଓ କୃୃୃଷ୍ଣ ଭଗବାନ୍ ଓ ଆଜିର ନାରୀ ଓ ତାର ପୁରୁଷ ବନ୍ଧୁଙ୍କୁ ନେଇ ଲେଖା ଯାଇଛି।ତା ଭିତରେ ଆଜିର ରାଜନୀତିର କିଛି ଛାପ ବି ଅଛି ।

Oriya ମାନଙ୍କ Poems