ପାପ,ଅଧର୍ମର ଧ୍ଵଂସ କରୁଥାଉ ରଚୁ ପୂଣ୍ୟ ର ବଂଶ, ଅନ୍ଧାର ହଟେଇ ଆଲୋକ ଜାଳୁ ଢାଳି ସର୍ବ ମୁଖେ ହସ। ପାପ,ଅଧର୍ମର ଧ୍ଵଂସ କରୁଥାଉ ରଚୁ ପୂଣ୍ୟ ର ବଂଶ, ଅନ୍ଧାର ହଟେଇ ଆଲୋକ ଜାଳୁ ଢାଳି ସର୍ବ ମୁଖେ...
ଗଳେ ମୁଣ୍ଡ ମାଳା, କଟିରେ ମେଖଳା, କଳାମେଘି ପାଟ ପତନୀ ଲହଲହ ଜିହ୍ୱା, ଜୟା ମା ବିଜୟା, କରୁଅଛି.... ଗଳେ ମୁଣ୍ଡ ମାଳା, କଟିରେ ମେଖଳା, କଳାମେଘି ପାଟ ପତନୀ ଲହଲହ ଜିହ୍ୱା, ଜୟା ମା ବିଜୟା,...
ଜାତିବାଦ ପ୍ରଥା ସଂରକ୍ଷଣ ବ୍ୟାଧି ଉଗ୍ରରୂପ ଧରିଲାଣି ବ୍ୟାଙ୍କଧନ ଲୁଟି ଦେଶରୁ ତସ୍କର ଦେଶାନ୍ତର ଗମିଲେଣି ॥ ବେକାର... ଜାତିବାଦ ପ୍ରଥା ସଂରକ୍ଷଣ ବ୍ୟାଧି ଉଗ୍ରରୂପ ଧରିଲାଣି ବ୍ୟାଙ୍କଧନ ଲୁଟି ଦେଶରୁ ତସ୍କର ଦେଶାନ...
ନବରାତ୍ରି କାଳ ଅଷ୍ଟମୀ ଦିନରେ ମହା ଗଉରୀ ରୁପେ ଦୃଶ୍ୟ ମଲୀଫୁଲ ମାଳ ପ୍ରଦାନରେ ଦେବୀ ବଦନେ ଫ ନବରାତ୍ରି କାଳ ଅଷ୍ଟମୀ ଦିନରେ ମହା ଗଉରୀ ରୁପେ ଦୃଶ୍ୟ ମଲୀଫୁଲ ମାଳ ପ୍ରଦାନରେ ଦେବୀ...