ଦେଶ ଭାଙ୍ଗିବାକୁ ଶତୃ ଚେଷ୍ଟିତ ଆସ ମିଳିମିଶି ଦେବାରେ ଲାତ।। ଦେଶ ସମ୍ମୁଖେ ଅନେକ ସମସ୍ୟା ମିଳିତ ପ୍ରୟାସେ ହେବ ଏହା ର... ଦେଶ ଭାଙ୍ଗିବାକୁ ଶତୃ ଚେଷ୍ଟିତ ଆସ ମିଳିମିଶି ଦେବାରେ ଲାତ।। ଦେଶ ସମ୍ମୁଖେ ଅନେକ ସମସ୍ୟା ମିଳ...
ପ୍ରାକୃତିକ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ କବିର ସମ୍ପଦ କଵି କରେ ମୂଲ୍ୟାୟନ ; ହଜିଯାଏ ମହାଭାବେ କଵି କେବେ ସାଜି ସ୍ନ... ପ୍ରାକୃତିକ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ କବିର ସମ୍ପଦ କଵି କରେ ମୂଲ୍ୟାୟନ ; ହଜିଯାଏ ମହାଭାବେ କଵ...