ସ୍ବାଧୀନତା ସ୍ବାଧୀନତା
ଜୋରାବର ଆଉ ଫତେ ସିଂହ ଦୁହେଁ ତ ଆଦର୍ଶ ପୁତ ଧରମ ନାମରେ ଜୀବନ ହାରିଲେ ମଥା କଲେ ନାହିଁ ନତ ଜୋରାବର ଆଉ ଫତେ ସିଂହ ଦୁହେଁ ତ ଆଦର୍ଶ ପୁତ ଧରମ ନାମରେ ଜୀବନ ହାରିଲେ ମଥା କଲେ ନା...
ଗୁରୁ ଗୁରୁଜନେ ମଥା ନତ କରି କଲେ ଭୂମିଷ୍ଠ ପ୍ରଣାମ ମନାସନ୍ତି ସର୍ବେ ଦୀର୍ଘ ପରମାୟୂ ଜୀବନେ ଖୁସି ଆନନ୍ଦ ଗୁରୁ ଗୁରୁଜନେ ମଥା ନତ କରି କଲେ ଭୂମିଷ୍ଠ ପ୍ରଣାମ ମନାସନ୍ତି ସର୍ବେ ଦୀର୍ଘ ପରମାୟୂ ...