କାହାକୁ ଦର ହେଲେ ଏ ଦୁଃଖର ମୁହୂର୍ତ୍ତ ମାନେ ପ୍ରହାରେଣ ଧନଞ୍ଜୟ ଠାରୁ ବି ନିଲଠା । ଧକ୍କା ମାରିଲା ପରେ ବି ଖୁବ୍ ଧୀରେ ଚାଲୁ ଥାନ୍ତି । ଏ ଜଗତ ରେ ଜନ୍ମଦେଇ ମା ମୋ ଜୀବନହେଲା ଧନ୍ୟ ଜଗତର କଲ୍ୟାଣ ଠାରୁ ନାହିଁ କିଛି ପୁଣ୍ୟ ମୁଁ ପାଏ ପଛେ ଅନେକ ଦୁଃଖ ସଭିଏଁ ମୁଖେ ଭରି ଦେବି ଅସରନ୍ତି ହସ.......

Oriya ଠାରୁ Poems