କିପରି ଅଛି ମୋ ରାଧା ରାଣୀ ସମ୍ପର୍କ ଜହ୍ନ ଧୋକା ପ୍ରତିଶୃତି ନିଶ୍ଚୟ ବର୍ଷା ଋତୁରେ ପ୍ରକୃତି କିପରି ସୁଜଳା ସୁଫଳା ହୋଇଯାଏ ତାହାହିଁ କବିତାର ବିଷୟ ବସ୍ତୁ । ମଣିଷ ଜୀବନର ଅପରାହ୍ନରେ ସେ ସାଥୀଟି ସହ କିପରି ସମୟ ଅତିବାହିତ କରିବ ତାହା ହଁ କବିତା ।

Oriya କିପରି Poems