ଭାଙ୍ଗିଲେ ଗୃହ ବୈକୁଣ୍ଠ ଭାଙ୍ଗିଲେ ଗୃହ ବୈକୁଣ୍ଠ
କି ଆଲୁଅ ଏ ଅନ୍ଧାରେ, ମୋ ଗାଁ ଏଇଖଣି ଶୋଇପଡିଥିବ ଗାଢ଼ ନିଦରେ। କି ଆଲୁଅ ଏ ଅନ୍ଧାରେ, ମୋ ଗାଁ ଏଇଖଣି ଶୋଇପଡିଥିବ ଗାଢ଼ ନିଦରେ।
ମୁଁ କହିବି ଏ ସ୍ମୄୄୄୄୄୄୄତି ନଥିଲେ ଆମେ ଆଜି ହୁଏତ କଥା କହନ୍ତେନି କି ଆଗକୁ ବଢିପାରନ୍ତେନି ଏଣୁ ସ୍ମୃତି ବି... ମୁଁ କହିବି ଏ ସ୍ମୄୄୄୄୄୄୄତି ନଥିଲେ ଆମେ ଆଜି ହୁଏତ କଥା କହନ୍ତେନି କି ଆଗକୁ ବଢିପାରନ୍ତ...