Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dhananjaya Bagarty

Others

5.0  

Dhananjaya Bagarty

Others

ଅତୀତ

ଅତୀତ

1 min
187


ମନେପଡେ ସେହି ଅତୀତ କଥାକୁ

ପୁଣିଥରେ ପାଇବାକୁ

ସେହି ପିଲା ଖେଲ ନଈ ବାଲି ଘର

ମନ ଚାହେଁ ତୋଳିବାକୁ ।

ସେହି ନଈ କୂଳେ ବରଗଛ ମୂଳେ

ଖେଳୁଥିଲି ସାଥୀମେଳେ

କୋଇଲିର ଗୀତ କାଉର ସେ ରାବ

ମୋହୁଥିଲା ମନ ସତେ ।

କେତେ ମନୋହର ଥିଲା ସେ ଅତୀତ

କହୁଅଛି କାନେ ମତେ

ଏ ମନ ଚାହେଁ ପୁଣି ପାଇବାକୁ

ଅତୀତର ସେ ଅନୁଭୂତି ।

ଯେତେ ଖୋଜିଲେବି ଆସିବ କି ତାହା

ଚାଲିଗଲା ସେହି ସ୍ମୃତି

ଅନାବିଳ ପ୍ରେମ ଅସରନ୍ତି ସପ୍ନ

ସାକାର ହୁଅନ୍ତା କି ସତେ ।

ବୈଶାଖ ମାସର ଜାମ୍ବୁ କୋଳି ଗଛେ

କୋଇଲିର ରାବ ଶୁଣି

ଲାଗୁଥିଲା ସତେ ପ୍ରେମର ସଙ୍ଗୀତ

ମନ ନେଉଥିଲା କିଣି ।

ଖେଳୁଥିଲି କେତେ ନାନା ଜାତି ଖେଳ

ଗାଁ ଦାଣ୍ଡ ମୁଣ୍ଡ ଶେଷେ

କେତେ ରାଗ ରୋଷ ମାନ ଅଭିମାନ

ଭୁଲି ମୁଁ ପାରୁନି ସତେ ।



Rate this content
Log in