Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kshitija Kulkarni

Abstract

3  

Kshitija Kulkarni

Abstract

सरलेल्या भावना

सरलेल्या भावना

1 min
11


नजर आकाशात

पावसाचा कहर

पडली विचारात

किती प्रहर


मनाला कसंतरी

थोडं समजावलं

डोळ्यातल्या अधांतरी

रस्त्यांनी थांबवलं


जाऊदे मनाचं

करायचं काय

सरलेल्या भावनांचं

सऱ्यांना काय


पडलेल्या थेंबांना

जाणीव तहानेची

गेलेल्या क्षणांना

उणीव नशीबाची


पडणारे सरणारे

बघत रहाती

मातीत भिजणारे

झुरत रहाती


Rate this content
Log in

More marathi poem from Kshitija Kulkarni