Sheshrao Yelekar

Others

3.3  

Sheshrao Yelekar

Others

नवो भारत को नवो इतिहास

नवो भारत को नवो इतिहास

2 mins
163



नवो भारत को नवो इतिहास मा भारत देश को असो सार्थि होतो।जो उर्जा अना पुरुषार्थ लका परिपूर्ण मा। पंतप्रधान मोदी होतो।

ओको कार्यकाल मा २०१९ मा जागतिक माहामारी कोरोना वायरसन् थैमान घाली होतीस।अमेरिका इटली सारखा सुपर पॉवर मेडिकल सुविधा वाला देशन् घुटना टेक देईस। जितन उतन मुर्दा च मुर्दा पड़त होता।

असो हालत मा माननीय मोदी न् पुरो देश की धुरा खंबीर नेतृत्व मा संभालिस ओको कारण भी याहा को गौरवशाली इतिहास,खान पान पासूनका सही तरीका योग अना आयुर्वेद अना या बात खरीच ठरी भारत सारखो विशाल अना अथांग सागर सारखो जन समुदाय को योव कोरोना बाल भी वाकळो नहीं कर सकेव।


भारत देश को अन्नच परं ब्रम्ह से म्हणून ओला पूर्ण भोजन कयोव जासे ओकोमा मसाला पूर्ण आयुर्वेद मग बिमारी कसी जवर आये।तसोच भारत देश की पच्चिस फिसदी लोक रोज योग करसेत अना जवरपास बाकी लोग भारत की संजिवनी गिलोय,भारत को अमृत तुलसी भारत को सोनो हलदी रोज सेवन करसेती मंग कसी बीमारी जवर आये।


कोरोना काल मा यन देश की देश भक्ति भी दिसी डाक्टर, नर्स, सफाई कामगार कोरोना स्वयं सेवक न् कोणतोही मन मा भीती न् ठेवता कोरोना रोगी की सेवा करीन यन कारण लका पूरो देश टिकेव।


महामारी होती, आतंकवादी समस्या होती, चीन को दादागिरी, घूसखोरी होती यको मा नैसर्गिक संकट न् त् कहरच मचाईस पर पूरो भारत मा सकारात्मक उर्जा अना पुरुषार्थ भावना लका अज भी पूरो देश पूरो शान लका उभो से।



Rate this content
Log in