Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Zafar Iqbal

Others

2  

Zafar Iqbal

Others

‌ऐ अहल-ए-वतन हमको भी चैन-ओ-अमन

‌ऐ अहल-ए-वतन हमको भी चैन-ओ-अमन

1 min
293


‌ऐ अहल-ए-वतन हमको भी चैन-ओ-अमन दे दे

वरना जंग-ए-वतन में हमको तिरंगे की क़फ़न दे दे


परस्तिश बांट रही इन्सानियत को मजहबी टुकड़ों में

या खुदा इन वतन परस्तों को बस क़दर-ए-वतन दे दे


अपने ही लहु से रंग रही है अपनी ही सरजमीं आज

ला इन सरजमीं को आज एक और जान-ए-वतन दे दे


कहीं वहसत, कहीं दहसत, कहीं आह भरती जिंदगी

वल्लाह! हम तमाम वतन परस्तों को फरोग-ए-वतन दे दे


ना पुछ तारीख़ से मेरे इश्क़-ए-वतन की सनद

मेरे लावारिस मय्यत को बस मादर-ए-वतन दे दे


भरी बहुत है 'ज़फर’ दिलों में दर्द-ए-वतन की आह

मुमकिन है हर दिल में खुदा फिकर-ए-वतन दे दे


Rate this content
Log in