Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

You Went Away

You Went Away

1 min
322


Unheard Cries

Unanswered whys

Packed in the heart

Went a long way...


Tried to take U-turn

But the bridge was burnt

All roads were blocked

You went away...


Rate this content
Log in

Similar english poem from Drama