ପାଟ, ପୀତାମ୍ବରି ଅଙ୍ଗେ ସୈାଦାମିନୀ ଝଲକ କଳାମେଘେ ଝଟକେ କି ବିଜୁଳି ର ଆଲୋକ କୋଟି କାମଦେବ ଲାବନ୍ୟ ନହେବ ... ପାଟ, ପୀତାମ୍ବରି ଅଙ୍ଗେ ସୈାଦାମିନୀ ଝଲକ କଳାମେଘେ ଝଟକେ କି ବିଜୁଳି ର ଆଲୋକ କୋଟି...
ରହୁନାହିଁ ମନ ସ୍ଥିର ହେଉଛି ଅଥୟ । ଦୁନିଆ ଦିଶୁଛି ମୋତେ ତୁମ ରୂପମୟ ।। ରହୁନାହିଁ ମନ ସ୍ଥିର ହେଉଛି ଅଥୟ । ଦୁନିଆ ଦିଶୁଛି ମୋତେ ତୁମ ରୂପମୟ ।।