ହାତ ଯୋଡି କରେ ମୁଁ ଗୁହାରୀ, କେତେ ଦିନ ହେବା ମାଂସାହାରୀ; ହେବା ପାଇଁ ଚାହଁ ଶାକାହାରୀ, ନୋହିଲେ ବିପତ୍ତି ହ... ହାତ ଯୋଡି କରେ ମୁଁ ଗୁହାରୀ, କେତେ ଦିନ ହେବା ମାଂସାହାରୀ; ହେବା ପାଇଁ ଚାହଁ ଶାକାହାରୀ,...
ସ୍ୱଭାବ ଯାହାର ଯେମିତିକା ଥିବ ଖାଦ୍ୟରୁ ନ ହୁଏ ଗଣା, ମଦ ମାଂସାହାରୀ ଉତ୍ତମ ସ୍ୱଭାବ ହୋଇ କି ପାରିବ ଉଣା ? ସ୍ୱଭାବ ଯାହାର ଯେମିତିକା ଥିବ ଖାଦ୍ୟରୁ ନ ହୁଏ ଗଣା, ମଦ ମାଂସାହାରୀ ଉତ୍ତମ ସ୍ୱଭାବ ...