ଟିକିଏ ଧାଇଁଲେ ଛାତି ଧଡ ଧଡ ଅଣ୍ଟାକୁ ହେଲାଣି ବାତ ରୋଗ ବଇରାଗ ଏତେ ଯଦି ଦେବ କିଆଁ ପଠେଇଲ ମର୍ତ... ଟିକିଏ ଧାଇଁଲେ ଛାତି ଧଡ ଧଡ ଅଣ୍ଟାକୁ ହେଲାଣି ବାତ ରୋଗ ବଇରାଗ ଏତେ ଯଦି ଦେବ ...
କେତେ ଦିନ ଆଉ ଏମିତି ଭଡ଼ାରେ ଚଳୁଥିବା ହୋଇ ଭଡ଼ାଟିଆ ସାନ ସଡୁ ତୁମ ଦେଖ ପଟିଆରେ କଲାଣି ତିନି ମହଲା ଠିଆ। କେତେ ଦିନ ଆଉ ଏମିତି ଭଡ଼ାରେ ଚଳୁଥିବା ହୋଇ ଭଡ଼ାଟିଆ ସାନ ସଡୁ ତୁମ ଦେଖ ପଟିଆରେ କଲ...