ଟୀକାରେ ମନୋନିବେଶ ଚାଲି ଯିବ ଯେତେ ମନରୁ ତ୍ରାସ ପ୍ରାଣ ଧନ ହେ ଟୀକାରେ ମନୋନିବେଶ ଚାଲି ଯିବ ଯେତେ ମନରୁ ତ୍ରାସ ପ୍ରାଣ ଧନ ହେ
ଶକ୍ତି ଓ ସାମର୍ଥ୍ୟ ଦିଅ,ଲଢିବାକୁ ବ୍ୟାଧି ସହ ପ୍ରଭୁ ତବ ପଦେ ଆଜୀବନ ଭକ୍ତି ଢାଳେ,ମନ ମୋର ଶାନ୍ତି ଲଭୁ ଶକ୍ତି ଓ ସାମର୍ଥ୍ୟ ଦିଅ,ଲଢିବାକୁ ବ୍ୟାଧି ସହ ପ୍ରଭୁ ତବ ପଦେ ଆଜୀବନ ଭକ୍ତି ଢାଳେ,ମନ ମୋର ଶ...