ହାତ ତିଆରି ଆଉ ଶିଳ ବଟା ମସଲା ଓଡ଼ିଆ ତିଅଣ ସୁଆଦ ବଢ଼ାଇ ଦେଲା ହାତ ତିଆରି ଆଉ ଶିଳ ବଟା ମସଲା ଓଡ଼ିଆ ତିଅଣ ସୁଆଦ ବଢ଼ାଇ ଦେଲା
ଖରା ଫୁଟି ଦେହ ଗରମ ପଖାଳଟା ହେବ ଉତ୍ତମ ଆହା ! ଶୁଖିଲା ଲଙ୍କାକୁ ପଞ୍ଚୁ ଫୁଟଣର ଚଉଦିଗ ଖେଳେ ମହକ ବାସ୍ନା ଖରା ଫୁଟି ଦେହ ଗରମ ପଖାଳଟା ହେବ ଉତ୍ତମ ଆହା ! ଶୁଖିଲା ଲଙ୍କାକୁ ପଞ୍ଚୁ ଫୁଟଣର ଚ...