ଜଳ ସ୍ଥଳ ବାୟୁ ନଭ ଅନ୍ତରୀକ୍ଷ ହେଉ ମୁକ୍ତ ସୁବିମଳ ନ ବ୍ୟାପୁ ହି°ସ୍ରତା କ୍ରୂର ଦାନବତା ସଂକୀର୍ଣ୍ଣତା ପାପାଚ... ଜଳ ସ୍ଥଳ ବାୟୁ ନଭ ଅନ୍ତରୀକ୍ଷ ହେଉ ମୁକ୍ତ ସୁବିମଳ ନ ବ୍ୟାପୁ ହି°ସ୍ରତା କ୍ରୂର ଦାନବତା ...
ବଢୁଛନ୍ତି ହୀନ ବୁଦ୍ଧି ପାପାଚାର ବୁଦ୍ଧିଜୀବୀ ବୀର ହେଉଛନ୍ତି ଦୂର ଟିଙ୍କ ଭାଉ ବଢେ ତୁମେ ଥାଉ ଥାଉ ବଢୁଛନ୍ତି ହୀନ ବୁଦ୍ଧି ପାପାଚାର ବୁଦ୍ଧିଜୀବୀ ବୀର ହେଉଛନ୍ତି ଦୂର ଟିଙ୍କ ଭାଉ ବଢେ ତୁମ...