ସମୟ ମୂଲ୍ୟବାନ ନାରୀ ମମତା ଦେବୀ ବରଷା ଅଟେ ମଙ୍ଗଳକାରୀ ସମସ୍ତ ମନେ ଦିଏ ଖୁସି ଭରି କରମ ଅଟେ ଫଳ ସିନା ଭଲ ପାଇଗଲେ ତାକୁ ହାରିବାରେ ଜମା ଦୁଃଖ ଲାଗେନା ଯୋଗ ତନୁ ଓ ମନ ; ବିଚାର ଓ ବିକାର ; କର୍ମ ଓ ସଞ୍ଜମ ; ଶାନ୍ତ ଓ ଜ୍ଞାନ ;ଉପଲବ୍ଧିର ଏକାତ୍ମକତା ତଥା ମାନବ ଓ ପ୍ରକୃତି ମଧ୍ୟରେ ସାମଞ୍ଜସ୍ୟର ଏକ ସାମଗ୍ରିକ ରୂପ ଅଟେ।

Oriya ଅଟେ Poems