Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pramod Kumar

Others

3  

Pramod Kumar

Others

ЁЯТЪрм╕рммрнБрмЬ рмХрнНрм╖рнЗрмдЁЯТЪ

ЁЯТЪрм╕рммрнБрмЬ рмХрнНрм╖рнЗрмдЁЯТЪ

1 min
64



рмзрм╛рми рмЪрм╛рм╖ рмХрм╛рмо рмЪрм╛рм▓рм┐рмЫрм┐ рмЖрм╕рм░ 

   рмЪрм╛рм╖ рмЬрморм┐ рмкрнБрмгрм┐ рм╣рнЗрм▓рм╛рмгрм┐ рммрмдрм░, 

рмЪрм╛рм╖рнА рмнрм╛рмЗ рмЪрм╛рм╖ рмХрм░рмЗ рмЦрнБрм╕рм┐рм░рнЗ 

    рмЪрм╛рм╖ рмХрм░рнЗ рмдрм╛рм░ рм╕рнБрмирм╛рм░ рмХрнНрм╖рнЗрмдрм░рнЗ, 

рмЧрм╛рмБ рморм╛рмЙрм╕рнАрмЩрнНрмХ рм╣рнБрмЕрмЗ рмЧрм╣рм│рм┐ 

     рмзрм╛рми рм░рнЛрмЗ рмерм╛рмирнНрмдрм┐ рмжрнЗрмЗ рм╣рнБрм│рм╣рнБрм│рм┐, 

рмкрм░рм┐рммрнЗрм╢ рмЦрм╛рм▓рм┐ рммрм░рнНрм╖рм╛рмХрнБ рмЕрмирм╛рмП 

     рмЯрм┐рмХрнЗ рмЬрм│ рм░рм╛рм╢рм┐ рмЪрм╛рм╣рм┐рмБ рм░рм╣рм┐ рмерм╛рмП, 

рм╕рммрнБрмЬ рмХрнНрм╖рнЗрмдрм░ рмЖрмЧрморми рм╣рнБрмП 

     рм╕рммрнБрмЬ рммрмирм╛рмирнАрм░рнЗ рмкрнБрм░рм┐ рм░рм╣рм┐рмерм╛рмП, 

рмкрнНрм░рм┐рмдрм┐рм░ рммрм│рнЯ рмкрнБрм▓рмХрм┐рмд рмзрм░рм╛ 

     рм╕рммрнБрмЬ рм╕рм╛рмЧрм░рнЗ рм╣рнЗрмЗрмпрм╛рмП рмкрнБрм░рм╛, 

рмдрм╛рм░ рмкрм░рм┐рм╕рнАрморм╛ рмЖрмХрм│рми рмирм╛рм╣рм┐рмБ, 

     рмЪрм╛рм╖рнА рмнрм╛рмЗ рмХрнЛрм│ рмкрнБрм░рм┐рмпрм╛рмП рмдрм╣рм┐рмБ, 

рмХрнЗрмдрнЗ рмЦрнБрм╕рм┐рм░рнЗ рм╕рнЗ рмХрм╛рм░рнНрмпрнНрнЯрм░рмд рмерм╛рмП 

   рмЧрнЛ рмзрнВрм│рм┐ рм╕рморнЯрнЗ рмШрм░ рморнБрмБрм╣рм╛ рм╣рнБрмП, 

рмХрм╛рмжрнБ рм╕рм░ рм╕рм░ рм╣рнЛрмЗрмерм╛рмП рм╕рм┐рмП 

    рмдрмерм╛рмкрм┐ рмУрмарм░рнЗ рм╣рм╕ рмлрнБрмЯрнБ рмерм╛рмП, 

рм╕рнЗрмЗ рм╣рм╕ рмдрм╛рм░ рмХрнЗрмдрнЗ рмпрнЗ рмирм┐рмЖрм░рм╛ 

    рмХрм┐рмирнНрмдрнБ рмдрм╛ рмормирмЯрм┐ рмерм╛рмП рмХрнЛрм╣рмнрм░рм╛,  

рм╕рнЗрмЗ рмЪрм╛рм╖ рм╢рм╕рнНрнЯ рмЖрмормжрм╛рмирнА рм╣рнБрмП 

    рм╕рм░рнНрмм рм╢рнЗрм╖рм░рнЗ рммрм┐ рмЕрм╕рм░рмирнНрмдрм┐ рмерм╛рмП ...l




           


Rate this content
Log in