Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Nibedita Behera

Others

4.6  

Nibedita Behera

Others

ମାଆ

ମାଆ

1 min
11.9K


ଯାହାର କୋଳରେ କଟିଛି ଏ ପିଲା ଦିନ,

ଯାହାର ରକ୍ତ ମାଂସରେ ଗଢ଼ା ଏ ଜୀବନ ।

ଯାହାର ପ୍ରତିଛବି ମୋତେ କୁହନ୍ତି ସମସ୍ତେ,

କିନ୍ତୁ ସେ ଅମୂଲ୍ୟ ସମାନ କେହି ନାହିଁ ଏ ଜଗତେ।।

ଡାକି ଦେଲେ ଥରେ ଆସେ ସିଏ ଧାଇଁ,

ମୋର ଫେରିବା ବାଟକୁ ରହିଥାଏ ଚାହିଁ ।

ମୋର ଆଖିର ଲୁହକୁ ସେ ପାରେନି ଦେଖି,

ନିରବତାକୁ ପଢିଦିଏ ଦେଖି କରି ମୋର ଆଖି ।।

ଜୀବନର ମୂଲ୍ୟକୁ ବୁଝାଇଛି ଯିଏ,

ଝଡ଼ ଝଂଯା ସବୁ ସହିବାକୁ ସାହାସ ଦେଇଛି ସିଏ ।

ଅ, ଆ ଲେଖିଛି ମୁଁ ତା ହାତ ଧରି

ବନ୍ଧୁ ପରି ସବୁ ମନ କଥା ପାରେ ସିଏ କହି ।।

ଦିନ ହୁଏ ରାତି , ରାତି ହୁଏ ଦିନ,

କିନ୍ତୁ ସିଏ ଦେଖେ ନାହିଁ ଘଡିରେ ସମୟ ।

ଜୀବନର ସବୁ ଦୁଃଖ ଓଠରେ ଚାପି,

ଖୁସିରେ ହସୁଥାଏ ସଭିଙ୍କ ମନ ରଖି ।।

କିଏ ଡାକେ ମମି, କିଏ ଡାକେ ମାମା,

ମୋର ସିଏ ଅତି ଆପଣାର ଅଟେ ମୋର "ମାଆ" ।

କେବେ ବଡ଼ମା' , କେବେ ମାଇଁ ,

ମାଆର ଛବି ମୁଁ ସବୁ ରୂପରେ ଦେଖଇ ।

ତୋର ଦୀର୍ଘାୟୁର କାମନା କରେ ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ପୟରେ,

ତୋର ସୁଭାଶିଷ ସଦା ଥାଉ ମୋର ମସ୍ତକ ଉପରେ ।।


Rate this content
Log in