Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SHUBHAM BHAGAT

Comedy Drama Others

3.9  

SHUBHAM BHAGAT

Comedy Drama Others

कडकनाथ कोंबडी

कडकनाथ कोंबडी

1 min
11.4K


आई गेली गावाले 😯

भीती वाटे जीवाले 😥

कोण देईल मले जेवाले 🤤

जाऊ का मी पण गावाले? 🙄


का करू मी जाऊन? 😱

मामाच्या पोरीला पाहून? 😵

मामाची पोरगी आहे डोंबरी 👸🏿

जशी कडकनाथ कोंबडी🐓


तरी मी गावाला जाईन 👨‍🦼

चिकन रोटी खाईन 🍪

रोज पोहाले जाईन 🏊🏊‍♀

मस्त मज्जा करीन 🤩🥳


विचार सारा सोडलो 😚

झाडाचे आंबे तोडलो🥭

ताट भर आमटी खाल्लो🍝

अन गावाचा रस्ता मोडलो🛣️


गावाचा रस्ता आहे लांब लांब🥱

दोन चार म्हणे थांब थांब🤬

विचार सारे करपले🥺

आई आणि मामा घरी परतले......🤣🤣😍


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Comedy