Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bhavni Gupta

Children Stories

4.0  

Bhavni Gupta

Children Stories

नन्हे वीर

नन्हे वीर

1 min
207


आजाद देश के हम नन्हे बच्चे, 

वीर सिपाही और मन के सच्चेI

करें नमन उन सब वीरों को, 

सरहद पर जो खड़े हैं डटके I


गर्वित हैं, हम भारत में जन्मे, 

भरें उत्साह हम सबके मन मेंI

आने वाला कल बनेगा हमसे, 

नहीं झुकेंगे किसी के डर सेI


क्षेत्र हो कोई,हम प्रगति करेंगे, 

सारे ख्वाबों को सच हम करेंगेI

विजय ध्वजा फहरायें हरदम, 

भारत माता को शत शत नमनI




Rate this content
Log in