Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

The Brook

The Brook

1 min
7.0K


The intelligence overflowed,

And I was about to cry in despair,

Right then I found it,


To be a cataract,

Washing your feet,

Then it became a brook.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract