Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Supriya Devkar

Children Stories Others

3.5  

Supriya Devkar

Children Stories Others

Moon

Moon

1 min
54


Everyone is moon

Of politeness 

Everyone is moon 

Of quietness 

Everyone is moon 

Of happiness

Everyone is moon 

Of brightness 

So behave like a moon

Healthiness coming soon 

Sing song of jingle toon

Your shine is blinking soon

S


Rate this content
Log in

More english poem from Supriya Devkar