Floating Away
Floating Away
1 min
255
Life's been hard on me,
Cause nothing I loved ever stayed,
It just kept floating away,
My heart sinks each time I remember.
The way I used to love,
The depth in that feeling.
I'm scared to fall in love again,
Cause nothing I loved ever stayed.
It just kept floating away.
Everyday,
New faces I see,
For a moment I forget everything.
But life's a player,
Keeps on playing games on me.
It breaks me and hurts me,
Takes away everything I own.
Every bit of my happiness.
It reminds me again of how,
Nothing I loved has ever stayed,
How It just kept floating away.
And it'll forever keep floating away.