Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Bad Man

Bad Man

1 min
108


I trusted them,

Got betrayed by them.


Made a bond with them,

Got separated by them.


Now, I’m a bad man,

Made by them.


Rate this content
Log in

More english poem from Dhruv Patel