Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

guna Moran

Others

2  

guna Moran

Others

ঘুম

ঘুম

1 min
402


মূল কবি: গুণ মব়াণ

অনুবাদ: বিবেকানন্দ চৌধুব়ী


ঘুমও শান্তি

মৃত্যুও শান্তি



প্ৰথমটা দ্বিতীয়টাব় স্থায়ী না

অথচ স্থায়ীতাব়চেয়ে অস্থায়ীটা প্ৰিয়




ভোগব় শেষে শ্ৰান্তি

শ্ৰান্তিব় শেষে নিদ্ৰা

নিদ্ৰাব় পব়ে পুনব় ভোগ সম্ভব

মৃত্যুব় পব়ে ভোগ অসম্ভৱ

তাইতো দ্বিতীয়টাই সবাব় প্ৰিয়



আমি মূলত: ভোগী

ভোগীর ঘুম বেশী





Rate this content
Log in