ହୋମ୍
କାହାଣୀ
କବିତା
କୋଟ୍
ଅଡ଼ିଓ
ପ୍ରତିଯୋଗିତା
ପୁରସ୍କାର
ଏକାଡେମୀ
କିଣନ୍ତୁ
About
ଅଳ୍ପ
ଅଧିକ
Terms & Condition
ଗୋପନୀୟତା ନୀତି
କବିତା
Library
Terms & Condition
ଗୋପନୀୟତା ନୀତି
ସାଇନ ଅପ୍ କରନ୍ତୁ
ଲଗ୍ ଇନ୍
ଫିଡ଼୍
ଲାଇବ୍ରେରୀ
ଲେଖନ୍ତୁ
ସୂଚନା
ପ୍ରୋଫାଇଲ୍
ଝରା ଫୁଲ
କଳା ଠାକୁର
Oriya
ଶ୍ରୀମୁଖୁଁ
Poems
Baman Chandra Dixit
229 Followers
Others
ଝରା ତୁଳସୀ
ଝାଞ୍ଜ କରତାଳ ଶବଦ ଯେତେ, ଝଙ୍କୃତ ହୁଏ ମୋ ହୃଦୟେ କେତେ।।
ଝାଞ୍ଜ କରତାଳ ଶବଦ ଯେତେ, ଝଙ୍କୃତ ହୁଏ ମୋ ହୃଦୟେ କେତେ।।
1 min ପଢ଼ନ୍ତୁ
Others
00:00
00:00
Download StoryMirror App