ହୋମ୍
କାହାଣୀ
କବିତା
କୋଟ୍
ଅଡ଼ିଓ
ପ୍ରତିଯୋଗିତା
ପୁରସ୍କାର
ଏକାଡେମୀ
କିଣନ୍ତୁ
About
ଅଳ୍ପ
ଅଧିକ
Terms & Condition
ଗୋପନୀୟତା ନୀତି
କବିତା
Library
Terms & Condition
ଗୋପନୀୟତା ନୀତି
ସାଇନ ଅପ୍ କରନ୍ତୁ
ଲଗ୍ ଇନ୍
ଫିଡ଼୍
ଲାଇବ୍ରେରୀ
ଲେଖନ୍ତୁ
ସୂଚନା
ପ୍ରୋଫାଇଲ୍
ଚାତକ
ଈଶ୍ୱର
ଇଚ୍ଛା
ମାୟାକାନନ
Oriya
ଠିିିକଣା
Poems
Nibedita Mahanta
Tragedy
Inspirational
ଭୁଲ ଠିକଣା
ଇଚ୍ଛା କରୁୁ ନାହିଁ ରହିିିବାକୁ ଆଉ ଚାତକ ପରି ଯେ ଚାହିଁ ।
ଇଚ୍ଛା କରୁୁ ନାହିଁ ରହିିିବାକୁ ଆଉ ଚାତକ ପରି ଯେ ଚାହିଁ ।
1 min ପଢ଼ନ୍ତୁ
Tragedy
Inspirational
00:00
00:00
Download StoryMirror App