ଦୁଃଖୀ ର ପାଖରେ ,ରୋଗୀର ସେବାରେ ଥାଅ ସଦା ତମେ ଜଗି ବରଷା କାକର ,ଗ୍ରୀଷିମ ପ୍ରଖର ସେବାରେ ଥାଅ ଯେ ଦୁଃଖୀ ର ପାଖରେ ,ରୋଗୀର ସେବାରେ ଥାଅ ସଦା ତମେ ଜଗି ବରଷା କାକର ,ଗ୍ରୀଷିମ ପ୍ରଖର ସେବାରେ ...
💐💐ଜ୍ଞାନୀ ର ଉପଦେଶ💐💐 💐💐ଜ୍ଞାନୀ ର ଉପଦେଶ💐💐