ହୋମ୍
କାହାଣୀ
କବିତା
କୋଟ୍
ଅଡ଼ିଓ
ପ୍ରତିଯୋଗିତା
ପୁରସ୍କାର
ଏକାଡେମୀ
କିଣନ୍ତୁ
About
ଅଳ୍ପ
ଅଧିକ
Terms & Condition
ଗୋପନୀୟତା ନୀତି
କବିତା
Library
Terms & Condition
ଗୋପନୀୟତା ନୀତି
ସାଇନ ଅପ୍ କରନ୍ତୁ
ଲଗ୍ ଇନ୍
ଫିଡ଼୍
ଲାଇବ୍ରେରୀ
ଲେଖନ୍ତୁ
ସୂଚନା
ପ୍ରୋଫାଇଲ୍
ଛବି
ମୁହଁ
Oriya
ଚଉରାମୂଳ
Poems
prafulla Kumar tripathy
101 Followers
Romance
ଇଛ୍ଥା ହୁଏ ମୋର
ଅତି ସରଗରେ ତୁମର ସ୍ନେହର ତୁମ ଛବି ଆଙ୍କି ଦେବି।
ଅତି ସରଗରେ ତୁମର ସ୍ନେହର ତୁମ ଛବି ଆଙ୍କି ଦେବି।
1 min ପଢ଼ନ୍ତୁ
Romance
00:00
00:00
Download StoryMirror App