ଡାକ୍ତର ଏଠି ସାଜି ଈଶ୍ୱର ସେବା କରଇ ରୋଗୀ ମଠ ମନ୍ଦିରେ ତାଲା ପଡିଛି ଗୃହୀ ହେଲାଣି ଯୋଗୀ ।। ଡାକ୍ତର ଏଠି ସାଜି ଈଶ୍ୱର ସେବା କରଇ ରୋଗୀ ମଠ ମନ୍ଦିରେ ତାଲା ପଡିଛି ଗୃହୀ ହେଲାଣି ଯ...
ମଠେ ଆଲୋଚନା ଧରମ ଶାସ୍ତ୍ର ସନ୍ଥ ଆଉ ଗୃହୀ ହୁଅନ୍ତି ମିତ୍ର ମଠେ ଆଲୋଚନା ଧରମ ଶାସ୍ତ୍ର ସନ୍ଥ ଆଉ ଗୃହୀ ହୁଅନ୍ତି ମିତ୍ର