Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mama Ajita

Others

2.5  

Mama Ajita

Others

ମୋ ଜୀବନ

ମୋ ଜୀବନ

1 min
338


ଜୀବନର ଶୁନଶାନ ପଥର ମୁଁ ଯାତ୍ରୀ

ଯେଉଁଠି ଖାଲି ବିରହ ବେଦନା ସହ ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତି..

କେହି ନୁହେଁ ଏଠି କାହାର ନିଜର

ଯେ ଥିଲା ଅତି ଆପଣାର ,ସେ ବି ହେଲା ପର..

କାହାକୁ ଯାଇ କହିବି ମୁଁ ଏକଥା

ଛାଡି ଚାଲିଗଲେ ସବୁ ମୋତେ କରି ଏକା..

ସ୍ୱାର୍ଥପୂର୍ଣ୍ଣ ଦୁନିଆରେ

କାହାକୁ କରିବି ମୁଁ ନିଜର,

ଚାଲିବାକୁ ହେବ ମୋ ରାସ୍ତା ଏକାଏକା

କେହି ରୁହନ୍ତୁ କି ନା ରୁହନ୍ତୁ ମୋ ସହ ସର୍ବଦା..

ଥାଉ ପଛେ ଯେତେ ବାଧା ବିଘ୍ନ

ହସିହସି ସହିଯିବି ଭାବି ଚୁମ୍ବନ..

ବାବା ତୁମେ ସାଥେ ଥିଲେ କିଛି ଲୋଡା ନାହିଁ ଜୀବନେ

ଏତିକି କାମନା ସର୍ବଦା ରହୁ ମୋ ମନେ ।



Rate this content
Log in

More oriya poem from Mama Ajita