Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

sonalika Dash

Others

3.5  

sonalika Dash

Others

ଭେଦଭାବ

ଭେଦଭାବ

1 min
170


ଗୋଟିଏ କୋଠା ଥିଲା ।ସେ କୋଠାଟି ଦୁଇ ତାଲା ବିଶିଷ୍ଟ ଥିଲା।ତଳେ ରହୁଥିଲେ ବ୍ରାହ୍ମଣ ପରିବାର। ମୁସଲମାନ ପରିବାର। ବ୍ରାହ୍ମଣ ପରିବାରରେ ଥିଲେ- ବାପା ମାଆ,ବଭାଇ ଭଉଣୀ। ମୁସଲମାନ ପରିବାରରେ ଥିଲେ- ବାପା ମାଆ ଦୁଇ ଭାଇ।

ବ୍ରାହ୍ମଣ ପରିବାର ସବୁବେଳେ ମୁସଲମାନ ପରିବାରକୁ ଖରାପ ବ୍ୟବହାର କରୁଥିଲେ। ବ୍ରାହ୍ମଣ ପରିବାରରେ ଏକ ଛୋଟ ଝିଅ ଥିଲା ।ମୁସଲମାନ ପରିବାରରେ ଗୋଟେ ଛୋଟ ପୁଅ ଥିଲା। ସେମାନେ ତ ଏତେ ଛୋଟ ପିଲା । 

ସେମାନେ ଭେଦଭାବ କ'ଣ ଜାଣି ପାରୁନାହାଁନ୍ତି। ଗୋଟିଏ ଦିନ ମୁସଲମାନ ପରିବାର ଓ ବ୍ରାହ୍ମଣ ପରିବାର ଝଗଡ଼ା ହେଇ ଗଲା।କାରଣ - ମୁସଲମାନ ମାନେ ବ୍ରାହ୍ମଣର ଲୁଗା ଶୁଖାଇ ଦେଇଥିଲେ । ତା ପରଦିନ ସକାଳେ ବ୍ରାହ୍ମଣ କିଛି ଜିନିଷ ଆଣିବାକୁ ଯାଇଥିବା ବେଳେ ତାର ଦୁର୍ଘଟଣା । ସେଇ ମୁସଲମାନ ତାକୁ ଡାକ୍ତରଖାନା ନେଇ ଗଲା।ଆଉ ତା ରକ୍ତ ବି ଦେଲା।ପରେ ବ୍ରାହ୍ମଣ ପରିବାର ସେଠି କି ଗଲେ।ଆଉ ନିଜ ଭୁଲ୍ ବୁଝିପାରିଲେ।



Rate this content
Log in