Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Biswabandhu Mohapatra(ବିଶ୍ୱବନ୍ଧୁ ମହାପାତ୍ର)

Others

2  

Biswabandhu Mohapatra(ବିଶ୍ୱବନ୍ଧୁ ମହାପାତ୍ର)

Others

ଅମଡ଼ା ବାଟରେ

ଅମଡ଼ା ବାଟରେ

1 min
374


ବିନ୍ଦୁଏ ସିନ୍ଦୁର ତାକୁ

ଦୁହିତାରୁ କୂଳବଧୂ କରେ,

ଅଲିଅଳ ଦିନ ସରେ

ଏବେ ସିଏ ଅମଡ଼ା ବାଟରେ।


Rate this content
Log in