Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Raghunath Khamari

Others

4  

Raghunath Khamari

Others

ଆସ ! ସଭିଁଏ ଆସ

ଆସ ! ସଭିଁଏ ଆସ

1 min
183



ଏଇତ ଶୁଭିଲାଣି

ଦିଗନ୍ତ ସେପାରିରୁ ଡ଼ାକ

ଆସିଲାଣି ଦିନ,ସମୟ

ଚିତ୍ରଗୁପ୍ତର ଡାଏରୀରେ

ଲିପିବଦ୍ଧ ହେଲାଣି ନିର୍ଘଣ୍ଟ

ଏବେ ଫେରିଯିବାକୁ ହେବ

ଯେ ଯା' ନିଜ ନିଜ ଜାଗାରୁ

ଏଥର ସମସ୍ତେ ଗୋଟେ ଜାଗାକୁ ।


କିନ୍ତୁ ତୁମେ ଆସ !

ଯେତେ ପାରୁଚ ମଧୁମାଛି ପରି

ସଯତ୍ନେ ସଂଗ୍ରହ କରିନିଅ

ଜୀବନର ଯେତେସବୁ ମଧୁରସ

ଯାହା ତୁମର ଭୋଗ୍ୟ ମୃତ୍ୟୁ ପରେ...

ହଁ, କେବଳ ତୁମର ପ୍ରାପ୍ୟ ।


ଆସ ! ସଭିଁଏ ଆସ

ଜୀବନର କ୍ୟାଲେଣ୍ଡର

ଶେଷ ପୃଷ୍ଠାରେ ଉପନୀତ ଆଗରୁ

ସବୁ ଶୁଖା ଓଠ ମାନଙ୍କରେ

ହସର ଫୁଲଟିଏ ଖୋସ

ତୁମ ସ୍ଵପ୍ନର ପେଡ଼ି ଭିତରୁ

କିଛି ସ୍ବପ୍ନ ବାଣ୍ଟି ବାଣ୍ଟି ଯାଅ .. ।


ଆସ ! ଏଥରକ ଆସ

ହେ ଅହଂ ମୁନିବ ମାନେ

ଭୂଗୋଳର ମାନଚିତ୍ରରୁ

ଭୋକର ଆକୃତିକୁ ଦେଖ

ଖାଦ୍ୟ ନୁହେଁ ବରଂ ଖୁଦ ଖାଇ

ବହଳେ ଅନ୍ଧାରରେ ବଞ୍ଚିଥିବା

ମଣିଷ ମାନଙ୍କୁ ଥରେ ଚିହ୍ନି ନିଅ ।


ଆସ ! ସଭିଁଏ ଆସ

ଏଥର କିନ୍ତୁ ଆଖି ଫିଟେଇ କି ନୁହଁ

ଆଖି ବୁଜି କି ଦେଖ,ଅନୁଭବ

ମାଟି ଘଟରେ ଦେବତା ମାନଙ୍କୁ....


ଏଥର ତୁମେ ଭଗବାନଙ୍କୁ ଦେଖିବ ।




Rate this content
Log in

More oriya poem from Raghunath Khamari