Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

True Essence Of Life

True Essence Of Life

1 min
284


Life is a beautiful gift from God

Give more, take less

Count your blessings, forget your sorrows

Help more, expect less


Care more, regret less

Pray more, crib less

Think more, speak less

Talk less, listen more

Waste less, conserve more

Spend less, save more


walk more, sit less

Appreciate more, complaint less

Add your friends, subtract enemies

Love more, hate less

Work more, waste less


Plant more, cut less

Celebrate more, enjoy more

Do your best, leave the rest

You will excel in every test



Rate this content
Log in