Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Koushik Gangineni

Others

4.2  

Koushik Gangineni

Others

Let Me Live

Let Me Live

1 min
188


Let me live...All said me
I can’t do
Had no chance
Better to stop

Scrutunized them all
They didn’t change
All were same
Then heart said me
Let me live...Some things changed
Broken my heart
I yelled hard
Discerned as end

Then came you
As my friend
Helped to heal
Coaxed me to
Let me live...Then came life 
Frightened me to loose
I said then
Let Me Live...


Rate this content
Log in

More english poem from Koushik Gangineni