Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Parshuram Biswal

Others

2  

Parshuram Biswal

Others

ପୁରୁଷ ବି ଏଠି ନିର୍ଯାତିତ ହୁଏ

ପୁରୁଷ ବି ଏଠି ନିର୍ଯାତିତ ହୁଏ

1 min
6.6K


ପୁରୁଷ ବି ଏଠି ନିର୍ଯାତିତ ହୁଏ

 

ପର୍ଶୁରାମ ବିଶ୍ୱାଳ

 

ସବୁଠି ଶୁଣୁଚୁ ନାରୀ ନିର୍ଯାତନା ଆରେ ମୋ କଳାଠାକୁର

ପୁରୁଷ ବି ଏଠି ନିର୍ଯାତିତ ହୁଏ, ରଖିଚୁ କି ଏ ଖବର

ଗୁମୁରି କାନ୍ଦୁଚି ସେଇ ପ୍ରାଣ ଗୋଟି

ଯିଏ ହେଉଚି ଶିକାର ।

 

ଯୌଥ ପରିବାରେ ବାପା, ମାଆ, ଭାଇ ସଭିଙ୍କି ନିଜର କରି

ବାହୁଚି ପୁରୁଷ ତା ସଂସାର-ନାଆ, କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ସେ ଭାବିକରି

ସହଜେ ଘରଣୀ କରୁନି ଗ୍ରହଣ

ଏଇ କଥାଟି ତାହାର ।

 

ବାପାମାଆ ଦୁଃଖକଷ୍ଟ ଦେଖି କାନ୍ଦେ ପୁଅର ଦରଦୀ ପ୍ରାଣ

ଏଣେ ଭାରିଜାଟି ସେକଥା ବୁଝେନା, ତା ପୁଅଝିଅ ତା ସ୍ୱପ୍ନ

ହବ ବାପାମାଆ ଅବା ସେ ପତ୍ନୀର

ହୁଏନା କୋଉ କୂଳର ।

 

ଟାଣ କଥା ପଦେ କହିଲେ ପୁରୁଷ, ଆଉ ତା’ର ନାହିଁ ରକ୍ଷା

ପାଦର ଆଘାତେ ଦୁଲୁକଇ ମହୀ, କଥା ପୁଣି ଅଙ୍କାବଙ୍କା

କହେ ସେ କହିବ ପୁଲିସ ଆଗରେ

ନିର୍ଯାତନା ଯୌତୁକର ।

 

ପାନରୁ ଚୂନଟି ଖସିଗଲେ ଜଗା ଆଡ଼ରୁଷା, ମୁହଁଫୁଲା

ଆଉ ବେଶୀ ହେଲେ ତିନିଦିନକାଳ ଲାଗିବ ନାହିଁରେ ଚୁଲା

ବିଷ ଖାଇଦେବି, ରଶି ଦେଇଦେବି

ପାଇବୁ ପାନେ ଏଥର ।

 

ଗ୍ରା.-ମିତ୍ରସେନପୁର, ପୋ.ଅ.-ଗମୁଁ

ଭା.-ଇନ୍ଦୁପୁର, ଜି.-ଯାଜପୁର, ପିନ୍-୭୫୪୨୧୪

ଫୋନ୍-୯୮୫୩୭୫୯୭୦୦

*****


Rate this content
Log in