Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Monalisa Jena Monalisa

Others

3.5  

Monalisa Jena Monalisa

Others

ମୁଁ ଝିଅ ଟିଏ

ମୁଁ ଝିଅ ଟିଏ

1 min
108


ମୋତେ ତୁମେ ସାଇତିକି ରଖିପାର

ଅବା ଭାଙ୍ଗି ଦେଇ ପାର

ମୋର ଆଉ କ'ଣ ଆପ୍ପତ୍ତି

ନା,ଲୋଡା ନାହିଁ ତୁମକୁ ମୋ ଅନୁମତି

କାରଣ ମୁଁ ତ ତୁମ ପାଇଁ

କାରିଗର ହାତୁଡି ପିଟା ଓ ନିହାଣ ଖୋଦିତ ମୁର୍ତ୍ତି ଟିଏ

ମୁଁ ଝିଅ ଟିଏ ।


Rate this content
Log in