Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Wanna Be Wanna Be

Wanna Be Wanna Be

1 min
135


I wanna polish, I wanna excel

I wanna seek, I wanna air

I wanna breathe, I wanna sense 

I wanna hustle, I wanna commence


I wanna argue, I wanna attain

I wanna heal, I wanna repair

I wanna exchange,i wanna commune 

I wanna search, I wanna tune


I wanna fall, I wanna fuss

I wanna trust, I wanna buzz

I wanna click, I wanna capture

I wanna shoot, I wanna nuture


I wanna love, I wanna share

I wanna sing, I wanna care

I wanna dance, I wanna fly

I wanna touch, I wanna try


I wanna ride, I wanna drive

I wanna face ,I wanna strivve

I wanna meet, I wanna explore 

I wanna Rome, I wanna explode 


I wanna fight, I wanna conquer 

I wanna frighten, I wanna ponder 

I wanna shoot, I wanna mute 

I wanna talk, I wanna feel


I wanna work, I wanna chill

I wanna drink, I wanna pill

I wanna empty, I wanna fill


I wanna flaunt, I wanna show

I wanna sail, I wanna row

I wanna alienate, I wanna flow 

I wanna stop, I wanna glow


I wanna mark, I wanna spark

I wanna build, I wanna carve

I wanna pacify, I wanna shelter

I wanna adulterate, I wanna filter


I wanna heed, I wanna breed

I wanna pay, I wanna feed

I wanna grant, I wanna penetrate

I wanna revolve, I wanna rotate 


I wanna resist, I wanna persist 

I have got one fucking life 

Let me live not just merely exist!


Rate this content
Log in