Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Vegan Steven's Vegan Clothes

Vegan Steven's Vegan Clothes

1 min
314


Remember that vegan called Steven

Yes he would not kill for no reason,

Well I saw him today

Wearing nothing I say

But some cabbage leaves

With a few peas on.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Children