Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡିଆ ଶିଶୁ ଗପ

Classics Comedy

2  

ଓଡିଆ ଶିଶୁ ଗପ

Classics Comedy

ଅବୋଲକରା କାହାଣୀ - ୨୦

ଅବୋଲକରା କାହାଣୀ - ୨୦

4 mins
7.2K


ଲକ୍ଷ୍ମୀଛଡା ରାଜା କଥା -୨

ଏହି ପରି କିଛି ଦିନ ବିତି ଗଲା । ରାଜା ସୌରଭ କୁମାର ଓ ରାଜ କୁମାରୀ ଅମ୍ରିତା ସେହି କୁଟୀର ମଧ୍ୟରେ ଥିବା ବେଳେ ରାଜା ଥରେ ବାହାରକୁ କୌଣସି କାର୍ଯ୍ୟରେ ବାହାରି ଗଲେ । ଠିକ୍ ଏହି ସମୟରେ ମହାରାଷ୍ଟ୍ରର ରାଜା ଓ ଯୁବରାଜ ବନ ଭ୍ରମଣରେ ଯାଉଥିବା ସମୟରେ ସେମାନେ ରାସ୍ତାରେ ଅଟକି ଗଲେ । ପତ୍ର କୁଡିଆ ମଧ୍ୟରେ ଅମ୍ରିତା କୁମାରୀକୁ ଦେଖି ମହାରାଷ୍ଟ୍ରର ରାଜ କୁମାର ବିସ୍ମିତ ହୋଇ ଗଲା । ଉଭୟଙ୍କର ଦେଖା ସାକ୍ଷାତରେ ଅତୀତର କଥାକୁ ମନେ ପକାଇ ରାଜ କୁମାରୀ ଅମ୍ରିତା କହିଲା – ମୋତେ ଜଣେ ଭୃତ୍ୟ ଆଣି ଏଠାରେ ରଖିଛି । ତୁମର ଯେବେ ମୋ ପ୍ରତି ଲୋଭ ଅଛି ତ ମୋତେ ଏଠାରୁ ନେଇ ପଳାଇ ଚାଲ ।

ମହାରାଷ୍ଟ୍ରର ରାଜ କୁମାର ମଧ୍ୟ ବହୁତ ଦିନ ହେଲା ରାଜ କୁମାରୀ ଅମ୍ରିତାଙ୍କୁ ଖୋଜୁ ଥିଲା । ଭାଗ୍ୟ ଭଲ ଆଜି ସେ ତାକୁ ନିକଟରେ ପାଇଥିବାରୁ ରାଜ କୁମାରୀ ଅମ୍ରିତାକୁ ସଙ୍ଗେ ସଙ୍ଗେ ନିଜ ଅଶ୍ୱରେ ବସାଇ ନେଇ ସେଠାରୁ ପଳାଇ ଗଲା ଓ ନିଜ ରାଜ୍ୟରେ ପହଁଚି ସେହି ରାଜ କୁମାରୀ ଅମ୍ରିତାକୁ ବିବାହ କଲା । ଏହା ପରେ ରାଜ କୁମାରୀ ଅମ୍ରିତା ସେଠାରେ ରାଜ ବନ୍ଧୁ ଭାବରେ ରହିଲା ।

ଦିନକର କଥା, ରାଜ କୁମାରୀ ଅତୀତରେ ଯେଉଁ ମନ୍ତ୍ରୀ ପୁଅ ସାଥିରେ ମିଳା ମିଶା କରୁ ଥିଲା ହଠାତ୍ ତା’ର ସେହି ମନ୍ତ୍ରୀ ପୁଅ ସାଥିରେ ଭେଟ ହେଲା । ମନ୍ତ୍ରୀ ପୁଅକୁ ଦେଖି ଖୁବ୍ ଆନନ୍ଦ ହେଲା ସେହି ରାଜ କୁମାରୀ ଅମ୍ରିତା । ସେଦିନ ସେ ମନ୍ତ୍ରୀ ପୁଅକୁ ପାଖକୁ ଡାକି ତାକୁ ନିଜ ଅତୀତର ସମସ୍ତ କଥା କହିଲା ଓ ମହାରାଷ୍ଟ୍ରର ରାଜା ପୁଅ ନଥିବା ସମୟରେ ତୁମେ ମୋ ପାଖକୁ ଆସିବ ବୋଲି ତାକୁ ବହୁ ଅନୁାରାଧ ମଧ୍ୟ କଲା ।

ପୂର୍ବ ଠାରୁ ରାଜ କୁମାରୀ ଅମ୍ରିତା ଅତି ସୁନ୍ଦରୀ ଦେଖା ଯାଉ ଥିବାରୁ ମନ୍ତ୍ରୀ ପୁଅ ତା’ ରୂପରେ ମୋହିତ ହୋଇ ସବୁ ଦିନ ଆସି ତା ସହିତ ସାକ୍ଷାତ କଲା । ଏମିତି କିଛି ଦିନ ଯାଆସ କରନ୍ତେ ଅମ୍ରିତା ସୁନ୍ଦରୀ ସାଥିରେ ସେ ମନ୍ତ୍ରୀ ପୁଅ ରତି କ୍ରୀଡା ମଧ୍ୟ କଲା । ମନ୍ତ୍ରୀ ପୁଅ ଓ ଅମ୍ରିତାର ମନ ଏକ ହେବାରୁ ଦୁହିଁଙ୍କ ମନରେ କୁବୁଦ୍ଧି ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତେ ସେ ଦୁହେଁ ଏହି ରାଜ୍ୟ ଛାଡିବାକୁ ଇଚ୍ଛା କଲେ । ପରି ଶେଷରେ ସେହି ମନ୍ତ୍ରୀ ପୁଅ ଅମ୍ରିତାକୁ ନିଜ ଘୋଡାରେ ବସାଇ କାଶ୍ମୀର ନାମକ ଏକ ରାଜ୍ୟକୁ ନେଇ ପଳାଇ ଗଲା ।

ଅମ୍ରିତା ସହିତ ମନ୍ତ୍ରୀ ପୁଅ ସେଠାରେ କିଛି ଦିନ ବସବାସ କଲେ । ଅମ୍ରିତା ଦେଖିଲାଯେ ସେହି ଦେଶର ଯୁବକ ମାନେ ତାଙ୍କ ରାଜ୍ୟର ଯୁବକ ମାନଙ୍କ ଠାରୁ ରୂପରେ ଓ ଗୁଣରେ ଅତି ସୁନ୍ଦର । ସେମାନଙ୍କ ଅମାପ ଧନ ସମ୍ପତି ମଧ୍ୟ ରହିଛି । ପୁଣି ରସିକତା କରିବାରେ ସେମାନେ ଖୁବ୍ ଧୁରନ୍ଧର ମଧ୍ୟ ।

ଚରିତ୍ରା ହୀନା ଅମ୍ରିତା ମନ୍ତ୍ରୀ ପୁଅର ଅଜାଣତରେ କାଶ୍ମୀର୍ର ଯୁବକ ମାନଙ୍କ ସହିତ ଗୋପନରେ ରତି କ୍ରୀଡା କଲା । ଅନେକ ସମୟରେ ମନ୍ତ୍ରୀ ପୁଅ ପାଖରେ ରହୁ ଥିବାରୁ ଅମ୍ରିତା କୌଶଳ କରି ମନ୍ତ୍ରୀ ପୁଅକୁ ମଧ୍ୟ ମାରି ଦେଇ ସେଠାରେ ପୁନଶ୍ଚ ଗଣିକା କାର୍ଯ୍ୟ ଆରମ୍ଭ କରି ଦେଲା ।

ଏଣେ ରାଜା ବନରୁ ଫେରି ଆସି ଦେଖିଲେ ରାଣୀ ଅମ୍ରିତା ତାଙ୍କ ପତ୍ର କୁଟୀରରେ ନାହିଁ । ପୂର୍ବରୁ ଏହି ଅମ୍ରିତା ଲାଗି ରାଜା ନିଜ ରାଜ୍ୟ, ରାଜ ଉଆସ ତଥା ପ୍ରଜା ସବୁକୁ ହରାଇ ଦରିଦ୍ର ହୋଇ ଯାଇ ଥିଲେ । ଏବେ ପୁଣି ରାଣୀ ଅମ୍ରିତାକୁ ହରାଇବା ପରେ ରାଜା ପାଗଳ ପ୍ରାୟ ହୋଇ ବୁଲିବାକୁ ଆରମ୍ଭ କଲେ ।

ସେତେବେଳେ ଅମ୍ରିତାଙ୍କର ପିତା ବୁଢା ହୋଇ ଗଲେଣି । ସେ ତାଙ୍କ ଜ୍ୱାଇଁଙ୍କର ଏପରି ଦୁଃଖଦ ସମ୍ବାଦ ଶୁଣି ମର୍ମାହତ ହେଲେ । ଏହା ପରେ ଦିନେ ସେହି ରାଜ୍ୟର ବୃଦ୍ଧ ରାଜା ବିଶ୍ୱନାଥ ମନ୍ଦିରରେ ଦିଅଁ ଦର୍ଶନରେ ଯାଇ ଥିବା ବେଳେ ପାଗଳ ପ୍ରାୟ ବୁଲୁଥିବା ଅବସ୍ଥାରେ ତାଙ୍କ ଜୋଇଁଙ୍କୁ ଭେଟିଲେ । ଜୋଇଁଙ୍କୁ ବୁଝାଇ ସୁଝାଇ ନିଜ ଉଆସକୁ ନେଇ ଗଲେ । ଦିନେ ସଦାଶିବ ସେହି ବୃଦ୍ଧ ରାଜାଙ୍କ ଉପରେ ପ୍ରସନ୍ନ ହୋଇ ତାଙ୍କ ଝିଅ ଜୋଇଁଙ୍କର ପୂର୍ବରୁ ଯାହା ଯାହା ସବୁ ଘଟି ଯାଇ ଥିଲା ସେ ସବୁ କଥାକୁ ତାଙ୍କୁ ଜଣାଇ ଦେଲେ । ଏହା ପରେ ସଦାଶିବଙ୍କ କୃପାରୁ ସୌରଭ କୁମାର ଆଉ ଥରେ ରାଜା ହେଲେ । ତାପରେ ବୁଢା ରାଜା ମରି ଗଲେ । ସେହି ବୃଦ୍ଧ ରାଜାଙ୍କର ତ ଗୋଟିଏ କନ୍ୟା ଥିଲା । ଏବେ ସୌରଭ କୁମାର ପୁନଃ ରାଜା ହୋଇଯିବା ପରେ ତାଙ୍କ ସହିତ ସେହି କନ୍ୟାର ବିବାହ ହେଲା । ଶ୍ୱଶୂର ରାଜା ମରିବା ଆଗରୁ ତ ତାଙ୍କ ରାଜ୍ୟର ସମସ୍ତ ଧନ ରତ୍ନ ତାଙ୍କ ଜୋଇଁଙ୍କୁ ଦେଇ ଦେଲେ ।

ଏହା ପରେ ରାଜା ସୌରଭ କୁମାର ତାଙ୍କ ସ୍ୱର୍ଗୀୟ ଶ୍ୱଶୂରଙ୍କ ନାମରେ ଏକ ଧର୍ମଶାଳା ତୋଳାଇଲେ । ଏହାକୁ ଯାତ୍ରୀ ନିବାସ ଭାବରେ ବ୍ୟବହାର କରିବାକୁ ନିୟମ ବାନ୍ଧି ଦେଲେ । ଏହା ପରେ ତାଙ୍କ ରାଜ୍ୟରେ ଥିବା ସମସ୍ତ ଗୁପ୍ତଚରଙ୍କୁ ଅମ୍ରିତା କୁମାରୀର ସଂଧାନ ନେବାକୁ ନିଯୁକ୍ତି କଲେ । ନୂଆ କରି ରାଜା ହୋଇଥିବା ସୌରଭ କୁମାରଙ୍କ ଆଦେଶରେ ଗୁପ୍ତଚର ମାନେ ନିୟତରେ ଗୁପ୍ତଚର କାମ କରିବାରୁ ସେମାନେ ରାଣୀ ଅମ୍ରିତା କାଶ୍ମୀର୍ ଠାରେ ରହୁ ଥିବାର ସମ୍ବାଦ ଆଣି ରାଜା ସୌରଭ କୁମାରଙ୍କ ପାଖରେ ପହଁଚାଇଲେ । ଅମ୍ରିତା ଦୁଇ ଚାରି ଦିନ ଏଠାରେ ରହିବାରୁ ସେ ତା ମନ ମଧ୍ୟରେ ପୁଣି ମାୟା ରଚିଲା । ସେ ତା’ର ପୂର୍ବ ପରିଚୟ ନଦେଇ କହିଲା ମୁଁ ଅମ୍ରିତା ବୋଲି ଯାହା କହୁଛି ମୁଁ ତାହା ନୁହେଁ । ମୁଁ କାଶ୍ମୀର୍ ରାଜ୍ୟର କନ୍ୟା । ସେ ଆଜି ଯାଏଁ ଅବିବାହିତ ରହି ଆନନ୍ଦରେ ରହି ସମୟ ଅତିବାହିତ କରୁଛି ।

ଅମ୍ରିତା କେତେ ଗୁଡାଏ ଡାହା ମିଥ୍ୟା କଥା ମାନ କହୁଛି ଏଥିରେ ରାଜାଙ୍କର ରାଗ ପାଦ ଠାରୁ ଯାଇ ମଥାରେ ରହିଲା । ସେ କ୍ରୋଧିତ ହୋଇ ସଦାଶିବଙ୍କ ଠାରୁ ପ୍ରାପ୍ତ ହୋଇଥିବା ମନ୍ତ୍ରକୁ ପ୍ରୟୋଗ କଲେ । ଏପରି କନ୍ୟା ସଂସାରରେ ରହିଲେ ବହୁ ଲୋକଙ୍କର ବହୁ ବିନାଶର କାରଣ ହେବ । ତେଣୁ ତାକୁ ପାଷାଣ କରି ଦେବା ଦରକାର ।

ସଦାଶିବଙ୍କ ମନ୍ତ୍ରରେ ଅମ୍ରିତା ପାଷାଣ ହୋଇ ଗଲା । ସେହି ପାଷାଣୀର ମୂର୍ତ୍ତି ଯେଉଁଠାରେ ରହିଲା ରାଜା ସେହି ଗଙ୍ଗା କୂଳରେ ଗୋଟିଏ ଚଉତରା ନିର୍ମାଣ କରି ଲେଖି ଦେଲେ – ସଂସାରରେ ଆଉ ନାରୀ ମାନଙ୍କୁ ବିଶ୍ୱାସ କରିବାକୁ ହେବ ନାହିଁ । କାରଣ ଏହି ଅବିଶ୍ୱାସିନୀ ନାରୀ ପାଇଁ ସେହି ରାଜା ଦିନେ ଲକ୍ଷ୍ମୀ ଛଡା ହୋଇ ଥିଲେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Classics