Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡିଆ ଶିଶୁ ଗପ

Children

2  

ଓଡିଆ ଶିଶୁ ଗପ

Children

ଆକବର ବିରବଲ - ୯୦

ଆକବର ବିରବଲ - ୯୦

2 mins
7.8K


କଳା ଫରୁଆ - ୧

ସେଦିନ ଉଆସରେ ଥାଆନ୍ତି ସମ୍ରାଟ୍ । କୌଣସି ଏକ ମଜା କଥାରେ ବେଗମ୍ ସାହେବ୍ଙ୍କ ସହିତ ମାତି ଯାଇଥିଲେ । ସେତିକି ବେଳେ ଦାସୀ ଆସି ସମ୍ରାଟଙ୍କୁ ପ୍ରଣାମ ନିବେଦନ କରି କହିଲା, ଜାହାଁପନା ଶଳା ସାହେବ ପ୍ରବେଶ ନିମନ୍ତେ ଜାହାଁପନାଙ୍କର ଆଦେଶ ଚାହୁଁଛନ୍ତି ।

ସମ୍ରାଟ୍ ସେ କଥା ଦାସୀଠାରୁ ଶୁଣି ହସି ଉଠି କହି ପକାଇଲେ ଯେ, ଆରେ ଶଳା ସାହେବଙ୍କର ଆସିବା ନିମନ୍ତେ କି ଆଦେଶ । ଆରେ ସବୁ କଥା ଗୋଟେ ଆଡେ ତ ସ୍ତ୍ରୀଙ୍କ ଭାଇ ଅନ୍ୟ ଗୋଟେ ଆଡେ । ଏହା ପରେ ଦାସୀ ସ୍ମିତ ହସଟିଏ ହସି ଦେଇ ସେଠାରୁ ଚାଲିଗଲା ।

ସମ୍ରାଟଙ୍କ କଥାକୁ ତ ଭଲ ଭାବରେ ଶୁଣିଥିଲେ ବେଗମ୍ ସାହେବା, ସେ କୋଉ ଛାଡିବା ଲୋକ ସେ ସଙ୍ଗେ ସଙ୍ଗେ କଥାକୁ ଛଡେଇ ନେଇ କହିଲେ, ଠିକ୍ ସେୟା ନୁହେଁ, ସବୁ ଗୋଟେ ଆଡେ ସ୍ୱାମୀଙ୍କର ଭାଇ ଗୋଟେ ଆଡେ ।

ଏହିପରି କଥୋପକଥନ ମଧ୍ୟରେ ଶଳା ସାହେବ ସେଠାରେ ଆସି ଉପସ୍ଥିତ ହୋଇଯାଆନ୍ତେ ସମ୍ରାଟ୍ ପଚାରିଲେ, କ’ଣ ଆଉ ସବୁ ଭଲ ତ? କୁଶଳ ନେଇ ଆସିଅଛ ତ!

ସ୍ତ୍ରୀ ହସିଦେଲାବେଳେ ଶଳା ସାହେବ୍ କହିଲେ – ସବୁକିଛି ମଙ୍ଗଳ, ହେଲେ ମୋର ଜାହାଁପନାଙ୍କ ନିକଟରେ ଗୋଟିଏ ଆବେଦନ ଅଛି । କହିବେ ତ ଏଠାରେ ପ୍ରକାଶ କରିପାରିବି?

ସମ୍ରାଟ୍ କହିଲେ, ତାହା ହେଲେ ତୁମର ଆବେଦନ ଏଠାରେ ପ୍ରକାଶ କର । ଆବେଦନ କଲେ ସେ ବିଷୟରେ କଥା ହେବା ।

ସମ୍ରାଟଙ୍କର ମନ ପ୍ରାୟ ଶାନ୍ତ ଥିଲା । ଏପରି ସୁଯୋଗକୁ ଆଦୌ ହାତଛଡା ନ କରି ଶଳା ସାହେବ୍ କହିଲେ, ମୁଁ ଶୁଣି ଆସିଲି ଯେ ବିରବଲଙ୍କ ତୁଲ୍ୟ ମୁସଲମାନ ଏଠାରେ ନାହାଁନ୍ତି । ସେକଥା ଶୁଣିବା ପରେ ବର୍ତ୍ତମାନ ମୋର ଦାବି ଯେ ବିରବଲଙ୍କ ସମକକ୍ଷ ମୁଁ ହିଁ ହେବି । ତେଣୁ ବିରବଲଙ୍କ ବଦଳରେ ମୋତେ ଏଠାରେ ରଖାଯାଉ ।

ଶଳା ସାହେବଙ୍କ କଥା ଶୁଣି ସମ୍ରାଟ୍ କହିଲେ, ଆରେ ଶଳା ସାହେବ୍ ତ ସମ୍ରାଟଙ୍କ ବିଶ୍ୱାସ ଲୋକ । କିଏ ମନା କଲା । ତୁମେ ଯଦି ବିରବଲଙ୍କ ସମକକ୍ଷ ହେବ ତାହାହେଲେ ନିଯୁକ୍ତିର ଆବଶ୍ୟକ ନାହିଁ । ବର୍ତ୍ତମାନ ତୁମକୁ ବିରବଲଙ୍କର ସମକକ୍ଷଠାରୁ ଅଧିକ ହେବା ଦରକାର ।

ସମ୍ରାଟଙ୍କଠାରୁ ଏକଥା ଶୁଣି ଶଳା ସାହେବ୍ କହିଲେ, ତାହାହେଲେ ପରୀକ୍ଷା ହୋଇଯାଉ । ମୁଁ ଯଦି ଏହି ପରୀକ୍ଷାରେ ଉତୀର୍ଣ୍ଣ ହୋଇଗଲି ତାହାହେଲେ ମୋତେ ନିଯୁକ୍ତି ଦେବେ ତ?

ସମ୍ରାଟ୍ ଏଥର ବେଗମ୍ ସାହେବାଙ୍କ ମୁଖକୁ ଚାହିଁ ଦେଇ ମୁରୁକି ହସି କହିଲେ, ଉତ୍ତମ, ପରୀକ୍ଷାରେ ଉତୀର୍ଣ୍ଣ ହୋଇଗଲେ ତୁମେ ଯେ ମୋର ମଧୁରବନ୍ଧୁ । ତୁମକୁ ନିଯୁକ୍ତି ନଦେଇ ଆଉ ପୁଣି କାହାକୁ ନିଯୁକ୍ତି ଦେଇପାରିବି ଏକଥା ନିଶ୍ଚିତ ଯେ ତୁମେ ହିଁ ବିରବଲଙ୍କ ସ୍ଥାନରେ ନିଶ୍ଚୟ ନିଯୁକ୍ତି ପାଇବ ।

ଏହାପରେ ସମ୍ରାଟ୍ ଜଣେ ଦୂତକୁ ଆଦେଶ କଲେ, ଯଥାଶିଘ୍ର ଗୋଟିଏ କଳାଫରୁଆ ଅଣାଯାଉ ।

ଦୂତ ସଙ୍ଗେ ସଙ୍ଗେ ଉଆସ ଆଡୁ ଯାଇ କଳାଫରୁଆଟିଏ ଆଣି ପହଁଚାଇ ଦେଲା ।

ସମ୍ରାଟ୍ କହିଲେ, ସେହି ଫରୁଆଟିକୁ ସୁସଜ୍ଜିତ ପାତ୍ରରେ ଟେବୁଲ୍ ଉପରେ ରଖି ଏହି କଳାଫରୁଆକୁ ଦଶହଜାର ଟଙ୍କାରେ ବିକ୍ରୟ କରି ମୋ ପାଖରେ ପହଁଚାଇ ଦେଲେ ତୁମେ ଉତୀର୍ଣ୍ଣ ହେଲ ବୋଲି ଜାଣିବ । ତା’ପରେ ତୁମକୁ ବିରବଲ ସ୍ଥାନରେ ନିଯୁକ୍ତି ଦିଆଯିବ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Children