Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡିଆ ଶିଶୁ ଗପ

Children

2  

ଓଡିଆ ଶିଶୁ ଗପ

Children

ପବନ ଓ ସୂର୍ଯ୍ୟ

ପବନ ଓ ସୂର୍ଯ୍ୟ

1 min
7.5K


ଦିନେ ପବନ ଓ ସୂର୍ଯ୍ୟଙ୍କ ଭିତରେ ଭାରି ଝଗଡା ହେଲା । ସେମାନେ ଜାଣିବାକୁ ଚାହିଁଲେ ଯେ, ତାଙ୍କ ଦୁଇଜଣଙ୍କ ଭିତରେ ବଳୁଆ କିଏ? ପବନ କହିଲା ମୁଁ ବଳୁଆ ତ ସୂର୍ଯ୍ୟ କହିଲା ମୁଁ ବଳୁଆ । ଠିକ୍ ଏହି ସମୟରେ ସେମାନେ ରାସ୍ତାରେ ଗୋଟିଏ ଲୋକ କୋଟପିନ୍ଧି ଯାଉଥିବାର ଦେଖିଲେ । ଶେଷରେ ସିଦ୍ଧାନ୍ତ ନେଲେ ଯିଏ ସେ ଲୋକର କୋଟଟା ବାହାର କରିଦେବ ସେ ହିଁ ବଳୁଆ ବୋଲି ଧରାଯିବ ।

ପ୍ରଥମେ ପବନ ଚେଷ୍ଟା କଲା । ପବନ ଖୁବ୍ ଜୋର୍ରେ କୋଟକୁ ଖୋଲି ଉଡାଇ ନେବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କଲା କିନ୍ତୁ ପାରିଲା ନାହିଁ । ତାପରେ ସେ ପବନ ବି ବହୁତ ଜୋର୍ରେ ବହିବାକୁ ଆରମ୍ଭ କଲା । ପବନ ଜୋର ହେବାରୁ ସେହି ଲୋକଟି ତା କୋଟଟିକୁ ହାତରେ ଧରି ଅଟକାଇ ରଖିଲା । ଯେତେ ଚେଷ୍ଟା କଲେବି ପବନ ସେ ଲୋକଟିର କୋଟ ମୋଟେ ନେଇ ପାରିଲା ନାହିଁ ।

ତାପରେ ସୂର୍ଯ୍ୟ ଚେଷ୍ଟା କଲା । ଯେମିତି ସୂର୍ଯ୍ୟକିରଣ ଟିକେ ବଢିଗଲା, ସେ ଲୋକଟିକୁ ଟିକେ ଉଷୁମ୍ ଲାଗିଲା । ଯେତେବେଳେ ସୂର୍ଯ୍ୟକିରଣ ଆହୁରି ବେଶି ହେଲା, ସେ ଲୋକକୁ ବି ବହୁତ ଗରମ ଲାଗିଲା ଏବଂ ସେ ତା କୋଟକୁ ଖୋଲି ହାତରେ ଧରିଲା । ଏଥିରେ ପବନ ହାର ମାନିଲା ।

ଜୋର୍ ଲଗାଇ ଯାହା କରି ନହୁଏ, ତାହା ଲୋକଙ୍କୁ ମନାଇ କରି ହୁଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Children