Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ଓଡିଆ ଶିଶୁ ଗପ

Children Comedy

3  

ଓଡିଆ ଶିଶୁ ଗପ

Children Comedy

ଆକବର ବିରବଲ - ୬୯

ଆକବର ବିରବଲ - ୬୯

3 mins
7.4K


ନଟ ଆଉ ହଟ-୧

ଦିନକର କଥା । ସମ୍ରାଟ୍ ଆକବରଙ୍କ ସଭା ଖୁବ୍ ଜୋରସୋର୍ରେ ଚାଲିଥାଏ । ସେହି ସମୟରେ ଦରବାରରେ ହଠାତ୍ ଜଣେ ପ୍ରବେଶ ହୋଇ ସମ୍ରାଟଙ୍କ ନିକଟରେ ଆପତ୍ତି କଲା ଯେ, ସାତବର୍ଷ ଧରି ମୁଁ ଗୋଟିଏ ଆମ୍ବଗଛ ଆଜ୍ଞା ରୋପଣ କରିଥିଲି । ଏଥର ସେହି ଆମ୍ବ ବୃକ୍ଷରେ ଖୁବ୍ କରି ଆମ୍ବ ହୋଇଛି । ସେହି ବୃକ୍ଷର ଫଳ ସବୁକୁ ଦେଖି ମୋର ପାଖ ପଡୋଶୀ ହଟ ନାମକ ବ୍ୟକ୍ତି କହୁଛି, ସେହି ଆମ୍ବ ବୃକ୍ଷଟି ତାହାର । ହେ ହଜୁର୍, ଏତେ ଯତ୍ନ, ଏତେ ପରିଶ୍ରମ କରି ବୃକ୍ଷଟିକୁ ବଂଚାଇ ରଖିଥିଲି, ସେଥିରେ ଫଳ ଅନେକ ହୋଇଥିବାରୁ ଲୋଭ ବଶତଃ ହଟ ମୋର ବିରୋଧ ହୋଇ ଆମ୍ବବୃକ୍ଷଟି ତା’ର ବୋଲି ଦାବି କରୁଅଛି । ଏହାର ଉଚିତ୍ ନ୍ୟାୟ ନିମନ୍ତେ ମୁଁ ଆପଣଙ୍କ ନିକଟକୁ ଆସିଛି ।

ସମ୍ରାଟ୍ ନଟଠାରୁ ଏକଥା ଶୁଣନ୍ତେ ବିରବଲଙ୍କୁ ପାଖକୁ ଡାକି କହିଲେ, ହେ ବିରବଲ ଆପଣ ଏହାର ବିଚାର କରନ୍ତୁ ।

ସମ୍ରାଟଙ୍କଠାରୁ ଆଦେଶ ପାଇବା ପରେ ବିରବଲ ନଟକୁ ପୁଣି ତାଙ୍କ ନିକଟକୁ ଡାକି ପଠାଇବାରୁ ନଟ ଆସି ବୀରବଲଙ୍କ ନିକଟରେ ହାଜର ହୋଇଗଲେ । ବିରବଲ ତାଙ୍କୁ ପଚାରିଲେ – ତୁମେ ସତ କରି କୁହ ଯେ ତୁମର କହୁଥିବା ଆମ୍ବ ଗଛ ତୁମ୍ଭର ବୋଲି ଆଉ କିଏ ପ୍ରମାଣ ଦେଇପାରିବ ।

ବିରବଲଙ୍କଠାରୁ ଏକଥା ଶୁଣି ନଟବର କହିଲା, ହଜୁର୍ । ମୋର ସେହି ଆମ୍ବଗଛ ନିଜର ବୋଲି ସେହି ବୃକ୍ଷକୁ ଦୀର୍ଘଦିନ ଧରି ଜଗୁଥିବା ମୋର ଚୌକିଦାର ପ୍ରମାଣ ଦେବ ।

ଏହାପରେ ଦୂତକୁ ପଠାଇ ହଟକୁ ଡକାଇ ଆଣିଲେ ବିରବଲ । ଦୂତ ସହିତ ହଟ ଆସି ଦରବାରରେ ହାଜର ହୋଇଯିବା ପରେ ବିରବଲ ହଟକୁ ସେହି ଆମ୍ବ ବୃକ୍ଷ କଥା ପଚାରନ୍ତେ ହଟ କହିଲା, ମୁଁ ଆଦୌ ମିଥ୍ୟା କହୁନାହିଁ ଆଜ୍ଞା । ସେହି ଆମ୍ବ ବୃକ୍ଷ ମୋର । ମୁଁ ତା’ର ଯତ୍ନ ସଦାସର୍ବଦା ନେଉଅଛି ।

ବିରବଲ ପଚାରିଲେ, ତୁମ୍ଭ ବ୍ୟତୀତ ତୁମ୍ଭର ଏହି ଆମ୍ବବୃକ୍ଷ ବୋଲି ଆଉ କିଏ ପ୍ରମାଣଦେବ ।

ହଟ କହିଲା – ମୋର ଚୌକିଦାର ଆପଣଙ୍କୁ ନିଶ୍ଚୟ ସତ୍ୟ କଥା କହିବ ।

ଏହାପରେ ହଟ ଓ ନଟକୁ ବିଦା କରି ଦେଇ ଦୂତଙ୍କୁ ପଠାଇ ବିରବଲ ଚୌକିଦାରଙ୍କୁ ଡକାଇ ଆଣି ପଚାରିଲେ, ତୁମେ ନଟକୁ ଚିହ୍ନ? ଚୌକିଦାର କହିଲା – ହଁ ଆଜ୍ଞା!

ତୁମେ ହଟକୁ ଚିହ୍ନ? ଚୌକିଦାର କହିଲା – ହଁ ଆଜ୍ଞା!

ନଟର ସେହି ଆମ୍ବ ବୃକ୍ଷ ଏକଥା ତୁମ୍ଭେ ପ୍ରମାଣ ଦେବ? ଚୌକିଦାର କହିଲା, ହଁ ଆଜ୍ଞା! ନଟଙ୍କ ତରଫରୁ ମୁଁ ସେହି ଆମ୍ବବୃକ୍ଷକୁ ଜଗୁଅଛି ।

ହଟର ସେହି ଆମ୍ବ, ବୃକ୍ଷ ଏକଥା ତୁମେ ପ୍ରମାଣ ଦେବ ।

ଚୌକିଦାର କହିଲା, ହଁ ଆଜ୍ଞା, ହଟଙ୍କର ସେହି ଆମ୍ବବୃକ୍ଷକୁ ମୁଁ ମଧ୍ୟ ଜଗୁଅଛି ।

ବିରବଲ ଏଥର ଚୌକିଦାରର କଥା ଶୁଣି ବଡ ଅଡୁଆରେ ପଡିଗଲା । ତା’ପରେ ସେ ଚୌକିଦାର ସଙ୍ଗରେ ଦୁଇଜଣ ଦୂତକୁ ପଠାଇ କହିଲେ – ତୁମ୍ଭେ ଆଜି ଯାଇ ହଟର ଘର ପାଖରେ ଗୋପନରେ ଲୁଚି ରହିବ । ଆଜି ନଟର ଘରେ ଯାହା ଯାହା ଆଲୋଚନା ହେବ ସେ କଥା ଶୁଣି, ଆସି ମୋତେ ଜଣାଇବ ।

ବିରବଲଙ୍କ ଆଦେଶ ଅନୁସାରେ ଦୂତ ଦୁହେଁ ନଟ ଓ ହଟଙ୍କ ଘରପାଖକୁ ଯାଇ ଗୋପନରେ ରହିଲେ ।

ଏହାପରେ ବିରବଲ ଚୌକିଦାରକୁ କହିଲେ, -ତୁମ୍ଭେ ପ୍ରଥମେ ଯାଇ ନଟଘରେ କହିବ ଯେ, ଆଜିରାତ୍ରିରେ ଚୋର ଆସିବ । ସେ ଆମ୍ବ ଚୋରି କରିବାକୁ ଆସିବ । ସଙ୍ଗରେ ଚୋର ଅସ୍ତ୍ର ଶସ୍ତ୍ର ଧରି ଆସିବେ । ତେଣୁ ଆଜି ରାତ୍ରିରେ ଚୋରକୁ ଖୁବ୍ ସତର୍କତାର ସହିତ ଜଗିବାକୁ ହେବ ।

ଏହାପରେ ହଟ ଗୃହରେ ଏହିକଥା ମଧ୍ୟ କହିବ । ସେମାନେ ସେହି ଚୋରପ୍ରତି ସାବଧାନ ରହିବେ ।

ତା’ପରେ ଚୌକିଦାର ପ୍ରଥମ ସମ୍ବାଦ ନଟଘରେ ଦେବାକୁ ଯାଇ ଦେଖିଲା ଘରେ କେବଳ ନଟଙ୍କର ସ୍ତ୍ରୀ ଅଛନ୍ତି । ତେଣୁ ଚୌକିଦାର ନଟଙ୍କର ସ୍ତ୍ରୀଙ୍କୁ ସେହି ସମ୍ବାଦ ଦେଇ ଚାଲିଗଲେ । ତା’ପରେ ଚୌକିଦାର ଯାଇ ହଟଙ୍କ ଗୃହରେ ପହଁଚି ଦେଖିଲେ ସେ ଘରେ ହଟ ନଥିଲେ । ତେଣୁ ସେହି ସମ୍ବାଦଟିକୁ ହଟଙ୍କ ସ୍ତ୍ରୀଙ୍କୁ କହି ଚାଲିଗଲେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Children